reklama

Chlad v nohach

Dostala som email od chlapika, od ktoreho kupujem equipment na psie dostihy. Zvycajne sa bavime o kladkach, startovacich motoroch, s jeho pomocou sa zo mna stala blondynka, ktora ma svoj vlastny nazor na solenoidy, spravne nastavene voltove napatie, baterie kadzeho druhu ci bezpecne uzemnenie startovacich kablov. Prekvapujem samu seba, no este viac ma prekvapil jeho email z minuleho tyzdna. 'Nechcem ta nahanat', pise Tom, 'ale mozno by si si mala objednat nejake nove vecicky.' 'Chod na  moju stranku, pochopis.'

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

'Nasli mi rakovinu v lavom bicepse', hlasa odstavec, 'zacinam s ozarovanim 17 oktobra a v polke decembra cestujem do Bostonu, kde mi biceps chirurgicky odstrania - co neznie ako bohvieaka sranda. Co to znamena pre mojich zakaznikov? Pravdu povdiac, nie som si isty, ale momentalne som zaneprazdneny pripravou novych vyrobkov, este pokial mam dve funkcne ruky'.

Hm. Tom. Tom mi vcera odpisal, aby som nebrala tak tragicky, lebo uz zacal s tym ozarovanim, v nemocnici je plno mladych a peknych sestriciek, takze opat po 40 rokoch sa okolo neho krutia mlade baby. A ze ked sedi v cakarni a zacne sa lutovat, obzrie sa okolo seba, na ludi, ktori su na tom tak zle, ze aj jemu sa chce plakat. 'Je to ako stazovat sa, ze ti je zima na nohy, no obzries sa okolo seba a vidis, ze si obklopeny beznohymi', pisal mi Tom a v tej istej vete dodal, ze uz sa nevie dockat mojich fotiek z dostihov.

Aj mne bolo minule tak chladnejsie. Mne ked je zima na nohy, tak si dokola citam Matkinovu poradnu. Citam si uplne vtakoviny, luskam vety s psychosomatickymi priznakmi, banalnymi otazkami, sialene a spletite zivotne scenare ordinarnych ludi. Konecne, tam na tom internete, to cele niekto pomenoval a ukludnil ma poznatkom, ze aj ini sa umaraju uplnymi hovadinami a svet je plny ludi co pretriasaju stupidne problemy a ja som vlastne prezidentkou toho ich klubu. 

Tak tu sedim, pozeram von oknom a rozmyslam, preco som ja take tela, co sa musi stretnut s nestastim ci dramou kym si opat raz a zase uvedomi, ze vsetko je v podstate oukej, mame stastie, mame lasku, mame zdravie - a ked aj nemame nieco z tohto tak urcite mame zase vela ineho.

Pozeram von oknom na rozkvitnute oleandre, poskakuje po nich volajaka arabska sykorka. Dopisem, pockam na sestru, pojdeme plavat. Este kym teda tie nohy mame. 

Martina Boor

Martina Boor

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Martina, Dubaj, SAE. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodna HrudaPriberajte so mnou, veseloKrizom krazomTisic a jedna noc

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu